White Label

17 Aralık 2013 Salı

Airbnb'nin Vine Takipçileri İle Yarattığı Bir Yol Hikayesi

Gün geçmiyor ki Airbnb ile ilgili yeni bir haber eklemeyeyim. Bu seferki iş biraz eski ancak arşivde özellikle bulunmasını istediğim cinsten.

Airbnb mobil video paylaşım uygulaması Vine'ı kullanarak bir çalışma gerçekleştirmiş ve bu çalışmaya takipçilerini de dahil etmiş. Kampanyanın adı Hollywood and Vines. Vine'ı içerik/kampanya platformu olarak kullanan markaların hepsinin genç ve yenilikçi olması tesadüf değil. Twitter'ın satın alması ile gelecekte yatırımı bol ve parlak işlere imza atılacak harika bir uygulama. İçeriğin takipçiler tarafından yaratılması ise kolay bir kurgu değil, sonuçta bahsettiğimiz şey yazılacak iki kelimenin ötesinde. Prodüksiyon için uğraştıracak ve size somut bir dönüşü olmayacak bir içeriğe dahil olma zahmetine katlanır mıydınız? İyi marka, böyle takipçilere sahip oluyor işte.

Bu kampanya için Ben York Jones tarafından bir hikaye kurgulamış ve yönetmen Miles Jay bu hikayenin kareleri için Twitter üzerinden direktifler vermiş. Konusu keşif, macera ve dünyadaki asıl yerini bulmak üzerine. Ortaya çıkan sonuç, tam 100 takipçinin karelerinden oluşan bir video.

 





Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder